wtorek, 28 kwietnia 2015

All You need is Love

Hej, hej!
Dzisiaj mam dla Was kartkę w niecodziennym dla mnie stylu...
Taką trochę... Vintage...?
Wykonałam ją z papieru First butterfly z kolekcji Foggy Dew oraz cudnych deseczek - Welcome on board i Coffe Time
:)
Może niezbyt dokładnie widać to na zdjęciach, ale kartka jest mocno warstwowa - do tego stopnia, że z niektórymi elementami musiałam się mocno nagłowić, jak je przytwierdzić...
Ostatnio troszkę idę na łatwiznę i kartki ozdabiam kupnymi kwiatami - tak jest też i w tym przypadku... Bukiet ułożyłam z pięknych kwiatów gardenii...
Liście róży, wycięte wykrojnikiem z lekko zielonego papieru, aby pasowały do stylu vintage, potuszowałam dwoma odcieniami brązowego tuszu, a następnie zmoczyłam i poskręcałam... Myślę, że takie liści świetnie wkomponowały się w bukiet...
:)
Między kwiatami, zobaczycie wstążeczkę oraz coś, czego jeszcze nigdy na swojej kartce nie umieściłam bo za bardzo nie wiedziałam jak się za to zabrać... Button...
:D
Udało się też upchnąć kawałek koronki z recyclingu, perełki, tag z napisem "All You need is Love"...
...i metalowe elementy...
Do zobaczenia
:)

1 komentarz:

  1. Oj Ty juz doskonale wiedziałaś, co i gdzie upchnąć:) karteczka śliczna, taka z klimatem.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...