niedziela, 7 grudnia 2014

Rocznicowy boxik

Witam Was kochani !
Dzisiaj moja kolej na inspirację z naszymi papierkami.

Jakiś czas temu miałam okazję i przyjemność 
wykonać na specjalne życzenie dwóch przemiłych chłopców Kacpra i Antka
boxik z życzeniami dla Ich rodziców
z okazji Rocznicy Ślubu.
Boxik z fotkami ... wspominkami :)
Boxik z najmilszymi życzeniami od dzieci !

***

Kochani Rodzice !
Niech każdy nowy dzień 
dostarcza Wam radości
I uśmiech zawsze w sercach gości.
Niechaj problemy Was omijają, 
a wszyscy bardzo Was kochają
… bo, jak nikt inny na tym świecie,
Wy Kochani na to zasługujecie.

***



 Epicentrum boxika to urocza figurka przedstawiająca parę aniołków ... 
takich zakochanych aniołków trzymających serduszko :)














***

 Frontowe ścianki boxika obkleiłam papierem do scrapbookingu 
i pobawiłam się stemplem, co by troszku przyozdobić papier.


natomiast ścianki wewnętrzne obkleiłam papierem do scrapbookingu 


Kwiatki wykonane z papieru - Tears in the Rain - The Wall



***

Boxik wręczony.
Rodzice milusio zaskoczeni i bardzo, bardzo wzruszeni :)
Kochani Jubilaci ... i ode mnie wszystkiego najlepszego !



Cieplutko Was pozdrawiam :)





2 komentarze:

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...