niedziela, 7 grudnia 2014

Wyniki wyzwania słodko-pastelowego

Z ogromną przyjemnością ogłaszamy wyniki wyzwania słodko-pastelowego. Zostało zgłoszonych wiele pięknych prac - 81, co chyba stanowi rekordową ilość :)
Za wszystkie bardzo dziękujemy!
Aby nie przedłużać, nasze DT zdecydowało przyznać wyróżnienie następującym pracom:

Gosia
AnetaA
AnetaA
Mosia M.
Karasiowa


A oto banerek :)

Serdecznie gratulujemy!

Zapraszamy na nasze trwające wyzwanie - kartka świąteczna bez użycia gotowej grafiki, Smakołyki  oraz zimowe na FB!
  



4 komentarze:

  1. Wszystkie prace zachwycają, ale ja się tak strasznie cieszę, że moje dwie zostały zauważone. Całkiem niedawno rozpoczęłam moją blogową przygodę i jest mi bardzo miło, że moje prace sie podobają. Gratuluję wszystkim, a szczególnie wyróżnionym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za wyróżnienie mojej pracy, szczególnie mi miło, że została wybrana spośród bardzo wielu wspaniałych kartek. Gratuluję pozostałym wyróżnionym dziewczynom i duże buziaki dla wszystkich biorących udział w wyzwaniu ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczyny - cudne prace!!!



    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaale super! Dziękuję i gratuluję pozostałym :-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...